Mehtapkz özelde olucaksan eğer sondayı ameliyathane de taktırmak istediğini belirtebilirsin bız çoğu hastaya uyuştıgunda takıyoruz aslında çok can yakıcı bışey değil sinek ısırığı gibi takan kişide önemli ben hastaları rahatlatarak takıyordum hastalar o kdr panıkle korkuyla gelıyorkı yazık uzuluyorm sorun olmuyo ameliyathane de takılmasnı istiyorum dıyebılırsın. Genel anestezi alacaksan eğer butun hazırlıkların yapılıyo karnın boyanıyor bebegın çıkacağı alan temızlenıp siteril ediliyor senın yuzun kapalı oluyo yapılan işlemleri görmüyorsun batikon dediğimiz steril soğuk sıvı ilaç kahverengi tendürdiyot diyeyim bu esnada bıraz urperiyosun tabı hem ameliyathane soğk hem buz gıbı sıvı sonra ustunu ortuyolar bunlarım hepsını hıssedıyorsun doktorun gelıyor ve sana gorunuyor ben geldım dıye anestezı ekıbıne başlayabılırsınz diyor uyutmak ıçn ılaçlar yapılıyo sen gıdıyosn hemen ztn doktorda hemen hızlıca bebegıne aneztezı gıtmesn dıe hızlıca 1 2 dakıkada bebegını çıkarıyor ortalama yarım saat 1 saat suruyor doktorunun el hızını bılmıyorum belden uyuşturmada saç telı kadar ınce bı iğneyle belınden ığne yapılıyor uyanıksın dokunmaları hissediyor ağrı acı hıssetmıyorsn bebegn yıne 1 2 dakıkada çıkıyor ağlayışlarını duyuyosn ay çok uzun oldu sanki :)