Edaaalll bu biraz yerle alakalı ilk özele gittim sonra tahlil için devlete gittim devletle özel arasında hiç fark görmedim hatta devletteki doktorumdan çok memnunum, geçen acile başka doktora gittim ondanda çok memnun kaldım doktor içim rahat olsun diye elinden geleni yaptı tek tek bütün organlarına baktı aynı detaylı ultrasyon gibi sonra ebelerin yanına gittim çok yakın davrandılar dogumhane falan çok begendim çok temiz ben devletten çok memnunum açıkcası