Edaaalll Ben özel tercih ettim .Normel istiyorum ve bileğimi doktor olması lazım ki Doğum korkusunu aza indirsin epizyosuz Doğum yapsın yada en fazla 3-4 dikişle bitirsin .Öyle doktor buldum çokta güzel gidiyor .Devlette riskli Doğum olsa giderdim araştırma hastanesinde oluyor o çok güzel ilgileniyor kadın Doğum hastanesi gibi ebeler doktorlar değil çünkü .Sezeryan olsa da giderdim devlete mesela .Ebe ,doktor hal haraketi dogumhane halleri kaldıramam kadın doğumun şahsen .