Serapyazici selimebora iste bende tam oyle burundan bahsediyorum😂😂 karni burnunda derler ya tabiri caizse aynen oyleydi🤣🤣
Serapyazici Seydaalp kuculuyor canim benim 1 numara buyumustu ayaklarim en fazla 1 senede toplarsn kendini
Serapyazici eminergunn Allah yardimcin olsun canim normal yapmak cesaret ister bende o cesarer yok😞 40+3 de sezeryan olmustum
eminergunn Serapyazici bende çok korkuyorum🤪🤪 ama Allah büyüktür bir kolaylık verir olmazsa da sezeryan Olurum napalım nasip 🙁
Miss Kaçıncı ayda basliyoki sislik bende 25 haftadayım şişmem istemiyorum valla zaten kilo alıyoruz şişersem hic yürüyemem en iyisi bol su içmek ve yürüyüş belki önüne geçer 🤷
Miss Serapyazici gerçekten mi canım biraz erken olmuş su içmedinmi fazla yada tuzlu mu yedin bulantin var diye
Serapyazici Miss hic asermedim ki canim bu gebeligimdede oyle canim bisey cekmiyor bile 😁 su az ictim galiba bilemiyorum