Serapyazici benim ilk hamileliğim 7.ayımdan bu yana ödem ve şişlik yaşıyorum doktorum şekerime,albumine,tansiyonuma,idrarda proteine herseye bakti ama yapcak bisey yok genetik birazda annemde de cok olmus ben suan 38+5 haftalik hamileyim dahada cogaldi doktor son zamanlar yapcak bisey yok diyor evde ayaklarimi full uzatsamda disarda iki saat yurusemde ayni yani 36 numara giyen ben suan 38dar geliyor bide son iki uc haftadir sabah ellerimi acamiyorum ellerim sisiyor parmaklarimi acmakta cok zorlaniyorum burnum kocaman oldu derken sona geldim tabi bebegim icin hepsi deger Rabbim hepimize hayirlis saglikli dogumlar versin insallah