Hayırlı geceler benim 36+6 dünden beri adet ağrısı yaşıyorum şuan da karnım çok sert ellediğimde aşağı doğru yük hissediyorum kafası falan doğuma hazırlığa mı girdi pazartesi de doktor kontrolüm var şimdi gitmeli miyim acile yoksa beklemeli miyim sizce 🥺🥺