Ben 6.haftamda yaklaşık iki hafta kullandım çünkü kese dışında kanama alanı vardı kahverengi lekelenmelerim oluyordu. Sonra kanama alanı kayboldu, 10.haftamda tekrar başladı doktor baktı kanama alanı vs yok ama devam edince tekrar başlattı şu an hala kullanıyorum. Ama bana vajinal kullanmamı söyledi baştan beri öyle yapıyorum. Vajinal alınca fazlası geri geliyor su gibi akıntı oluyor hep