Elifgamzee Bana alerji yaptığı için kullanamıyorum oyüzden bence yan etkilerini çok önemsemeyin zamanla bünye alışıyordur
KLORAKHANIM Necibedmrll oral öneren ilk doktor olarak tarihe gecebilir 🤭 vajinal kullanamayanlara son caare oral veriyorlar, vajinal hic yan etkisi yok. Sabah aksam kullandim sadece ben 1 saat hic kalkmiyordum tam etki etsin diye.
Necibedmrll KLORAKHANIM ben de bugün ilk kullanacağım canım nasıl bir hap olduğuna hakim olmadığım için o an doktora vajinal olarak kullansam diyemedim bilseydim öyle derdim bakalım durum ne gösterecek
_almirasmom Necibedmrll doktora yazdım ben nıye leyla oluyorum dıye guldu uyumaya 5-10 dk kala ıcmelısın dedı🤣🤣
Esraaaaacun Necibedmrll benim ilk gebeliğim kimyasal gebelikti tıp olarak düşükten saymıyorlar ama tamamen önlem amaçlı. Benim doktorum gece almamı söyledi gece 1-2 gibi alıyorum o saatlerde yattığım için aslında yan etkileri kişiden kişiye değişiyor bende sadece sersemlik yapıyo uyku hali oluyor . 🥰♥️
Necibedmrll Esraaaaacun geçmiş olsun canım bana da gece yatarken iç dedi birazdan kullanıp uyuyacağım inşallah hissetmem 😅
Morviceyysss @Necibedmrll canım fitil olarak kullanırsan pek yan etkisi yok ama ağızdan alacaksan baş dönmesi mide bulantısı yapıyormuş. Ben fitil kullandım hep şükür bişey yaşamadım.
KLORAKHANIM Necibedmrll zaten oral de vajinal de ayni hap farkli satilmiyor, bence yarin yaz doktoruna yan etkisinden ziyade vajinal daha hizli etki ediyor 🙏🫶🏻
Narinsuu gzl_2320 neden kullanyrsnz. Ben de beşinci haftamda bı kaç gün leke gördüm başladık hala da devam. Bı arkadaşım iki düşük yaşadı bu gebeliği yine lekelenmeyle başladı hafta olarak benden küçük bebeği ama kafasından kesti ilacı doktoru da önemli değil iyiysen sorun yok demiş. Anlamadm bizim neden devam ilaca
Esraaaaacun Narinsuu doktoru çok yanlış bilgilendirme yapmış bence en azından 3. Aya kadar netlik için kullanmayı öneriyorlar özellikle düşük öyküsü olanlara
gzl_2320 Narinsuu progestan hamileler için velinimet bence süper bişey. Benim 5. Haftamdan 13. Haftama kadar kahverengi lekelenmem oldu. 17. Haftamda da plasentanın ön kısmında kanama alanlarım çıktı yine devam ediyorum doktor kontrolünde. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏
Semrayksl Necibedmrll benm de düşük tehlikem ve icerde kanama bölgesi olduğu için kullanıyorum ilk zamanlar ağızdan alıyordum pek yan etki yapmadı bende ama icerde kanama bölgesi oluşunca doktorum alttan almamı söyledi 100 mg kullanıyordum 200 mg verdi ayrıca iğne de verdi 3 günde bir kullanıyorum
Necibedmrll Semrayksl çok geçmiş olsun canım dikkat et Allahım sağ sağlim yavrunu kucağına almayı nasip eylesin 🤲🏻🥰
Esraaaaacun Semrayksl bende aynı zaman da oksapar iğne kullanıyorum ve o da arada lekelenme yapıyormuş haberin olsun canım
Esraaaaacun Necibedmrll sağol canım benim sabah gözümü açamıyorum 😀😀😀ama güzel birsey bu dönemde uyumayalım da ne zaman uyuyalım dimi 😀😀😀
Semrayksl Necibedmrll amin inşallah çok dikkat ediyorum sizlerde dualarınızda bulundurursaniz sevinirim 😊
Necibedmrll Esraaaaacun bebişler doğsun sonra mumla ararız 😄 olsun hepsi güzel duygular anne olmak kolay değil derler kendi annelerimiz 🥰🫶😁 Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Semrayksl Esraaaaacun bende lekelenme yapmadı ama iğne yapılırken çok acıdı ve yeri hala çok ağrıyor hemşire yağlı Bi iğne olduğu için yapar dedi
Esraaaaacun Necibedmrll aminnnn canım benim 🙏🥰 Rabbim sağlıkla kavuştursun bizi 🙏🙏isteyen ve bakabilecek herkese nasip etsin amin 🙏😍