LeylaNil92 İyi akşamlar kızlar. Sevgi hastanesinin güncel muayene ücretini bileniniz var mı? Bir de gidiyorsanız hangi doktor daha iyidir?
Lenaaaa LeylaNil92 Sebahattin beyi tavsiye ederim. İlgili bir doktor muayene de 395 tl ydi geçen hafta gittiğimde
Seydo54 LeylaNil92 Baris bey’e gidiyorum 390 tl ve cok cok ilgili bir dr, dogumumda onunla olucak Rabbimin izniyle
Srn1991 LeylaNil92 Bende Sebahattin beyin hastasıyım 600 tl değil 395 Tl güncel fiyatı geçen hafta Perşembe günü oradaydım
Margaret20 LeylaNil92 sebahattin hocaya gidiyorum. O kadar tatlı ve ilgili ki kesinlikle denemenizi öneririm. 395 tl idi geçen hafta gittiğimde.