_gmzenur_ Kızlar 2 gündür düzensiz ağrılarım vardı bugün acile geldim açılmama baktılar 3 cm çıktı. Doktor açılmamı durdurmak için yatış verdi biraz daha beklemesi için bebeğin. Nidicard 10 mg diye bir ilaç başladılar. Benim gibi olup açılması duran var mı?
Nazyapiyo_ya _gmzenur_ ama haftan erken değilki ? Nie durdurmuş ? Yani doğsa bile küveze gireceğini düşünmüyorum ki zaten 3 santimden sonra durdurabileceklerini çok düşünmüyorum
Aysegul123Defne _gmzenur_ acilman olduğunu nerden sen anladın rahim şeklinden mi ağrın falanmi oldu merak ettimde
Kevko _gmzenur_ dogurabilirsin ki keşke benimde durmasa devam etse sancim var ama düzensiz acilmam artmış da olabilir acil doktoru nasıl karar verdi kadın doğum doktoru yok mu
Gamzeeee16 _gmzenur_ yaklaşık 2 gündür bel kemiklerim ağrıyor popomun içine kadar vuruyor ağrısı acısı şimdide vajinamın üst bölgesine ara ARa bıçak saplanır gibi sizinde mi böyle oldu
_gmzenur_ Nazyapiyo_ya Bende anlamadım canım acil doktoru öyle dedi🤷🏼♀️ Bende durdurulmasını istemiyorum aslında ilaç verdiler ama 5 cm oldu bakalım açılmam devam ediyor inşallah hayırlısı ile doğar🙏🏻
Nazyapiyo_ya _gmzenur_ sen bu gece doğurursun nasipseeee 😊♥️hadi ağrısız sancısız doğumun olsun yavrunu sağlıkla al kucağına
Kucuk_melegim _gmzenur_ yaa nekadar heycanli bizde 37 olduk keske bizmkide gelseee rahatlasam artık sağlıkla al kucağına 🤲🥰
Smynrzl _gmzenur_ 4 cm sonrası artık durdurması imkansız gibi doğurursun sen zaten 36 haftalıksın bebeğin kg normalse bekletilmesi saçma olmuş ebeyim bu arada
_gmzenur_ Nazyapiyo_ya inşallah kuzucum ilaçla ağrım azaldı fakat açılmam en son 5 cm bakmadılar sonra da bekliyorum🙏🏻
_gmzenur_ Aysegul123Defne 2 gündür gece sırtım ve belimde ağrı vardı ama düzensizdi canım çok idrara çıktım acile gelme sebebim bebeğin suyu falan olurda tuvaletle birlikte hissedemem diye gelmiştim öylelikle baktılar acılmama
_gmzenur_ Smynrzl 1 hafta önce 3 kg dı canım bende durmasını istemiyorum Allah kalbimi biliyor ya 🙏🏻 ama sancım şu anda yok denecek kadar az oluyor ara ara şiddetleniyor
Minikbiranneem _gmzenur_ peki yalancı sanciniz var mıydı yani bende 36+5 oldum 12 den sonra vajinada belimde ve sırtımda ağrı var aşırı tuvalete de sık gidiyorum eşim hastaneye gidelim diyo ama ben gitmiyorum seni okuyunca bir korktum acikcasi🙈
080522_asel Ben 35 de gittim ağrıyla 3 cm açılmam çıktı yatış verildi aynı şekilde 3 gün kaldım çıktım açılmam ilerlemedi hayla evde bekliyorum hiçbirşey yok😂 korkma atlattık erken haftaları canım
_gmzenur_ 080522_asel Bende ilerlesin diye can atıyorum aslında çektim çektim ne kaldı 5 cm den sonra 😂😂
BeyzaHmrt 080522_asel evet 5 ten sonrası çabuk açılıyor bnde doktora gittiğimde çatalda 5 cm açıklığım olduğunu söyledi devam ederse doğuma alıcam dedi sancım vs hiçbişiyim yoktu biraz geçti baktı 6 olmuş doğuma aldı 2 saat içinde suni sancısız vs doğum yaptım suyumu da kendileri patlattı ondan sonra sancım başladı.
_gmzenur_ Minikbiranneem evet 2 gündür yalancı ağrılarım vardı düzensiz ve hala düzenli bir ağrım yok ama açılmam devam ediyor
Minikbiranneem _gmzenur_ ay tedirgin oldum suan bebek hareketlerini hissediyor muydunuz peki çok soruyorum ama aynı durumdayız sanırım ona göre gidicem de hastaneye🙈🤦♀️
Kucuk_melegim _gmzenur_ ağrıların nasildi canim 2 gundur belimden baslayip adet sancısı gibi agrim var vajinamda aşırı baskı var bugun ilk defa vajinama doğru bir iğne batması hissettim ve onan bebek hareketide cok serti baya canımı yaktı