Nursen21 Minnakkkk valla hormonlar dersen bende olumsuz her türlü söze harekete kapalıyım bünyem kaldırmıyor Ama seninki çok gereksiz yorum oluyor neden böyle diyorlar sana anlamış değilim Bence sen gayet uygun kilo almışsın 😊🤰🏻
Minnakkkk Nursen21 kilomdan çok yüzümün burnumun şişliğini söylüyorlar onlara göre cok şişmiş cok degısırtırms benı bı kız ınsanı böyle mı yaparmış deyınce bende dılm kopuyor canım herkes aynı seyı soyledıgı ıcın de kafama takıyorum ıster ıstemez
Ffatma Minnakkkk bana da herkes hiç belli olmuyor diyor ama daha bir aydan fazla zamanım var ne olacağı belli olmaz. Kimseyi takma kafana
Minnakkkk Ffatma ilk altı ay onu da yaşadım hanı hıc bebek Yok gibi cok küçük çocuğun olcak dıye ama en azından kılo almadığım kısmı hoşuma gidiyordu
Hhhzzzlll3545 Minnakkkk kiyamam yaa bu hamile piskolojisi istee sonu cok guzel olmasa cekilebilir bi sey degilde istee Allah saglik versin bosver 🤗😇
Minnakkkk Hhhzzzlll3545 aynen öyle canım hamile psıkoljısı yasamayan anlamaz bizi yaşayan da unutur sonra böyle bızı üzer 😀
Minnakkkk Nursen21 öyle de dıyorlar cırkınlesmıssının Kıbarı olarak ay kız ananesinin guzellgını alırmış me kadar doğru bak dıye 😀