Minnakkkk Canım 11 kilo çok değil
Kaldı ki daha çok alsaydında ne olacaktı sen hamilesin önemli olan kızının sağlıkla doğması
Kendini harap etmede tepecek bi durum değil bence
Eğer öyle konuşanlar varsa cevaplarını en sert şekilde ver hatta onlarla muhatap bile olma ne olmuş yani
Bende 6 kilo aldım şimdiden daha 6 ıncı aya bile girmedim üzülecek değilim
Bebeğime yansır kızına da sanada yazık 🤦🏻♀️😊