yanikkozaanne Asiyearslan yani emzirdigin sürece adet olmaman normal neden adet söktürücü kullandın anlamadim
Asiyearslan uraz_ve_annesi- daha gitmicem ona ya başıma ne geldiyse onun yüzünden geldi zaten bide özel doktor . Söktürücü kullandm diye bı sıkıntı olurmu acaba
yanikkozaanne Asiyearslan yani emzirmeden de birkaç ay gormemen normal hormonlar anca normale döner.. Neyse tekrar bir görün istersen ama başka doktora