Asiyearslan Sezeryan sonrası adet olmadım söktürücü kullandım adet oldum ama 10 gün geçti hala kesilmedi kanama devam ediyor bu durumda olan varmı
3babymom Asiyearslan niye söktürücü kullandınız ben de 4 ay oldu dogm yapalı regl olmadım ama ilaç da kullanmadm
OzlemKskn24 Asiyearslan bende sezaryen sonrası 7 ay olmadım keşke oluruna bıraksaydınız ilk 2 sene adet görmeme normal kabul ediliyor
Asiyearslan momyy__ lohusalık dönemi demiyorum doğumdan sonra o 40 gün sürdü o ayrı sonrasında adet olmadım diye söktürücü kullandm . Şimdide adet kesilmiyor 10 gün oldu
3babymom Asiyearslan e olmasın nolacak ben de 4 aydr olmadım emziiryorm diye 1 yıl olmayan var normal bunlar
momyy__ Asiyearslan söktürücü birşey yapmaz canım korkma tamamen doğumdan sonra hormon değişikliğinden zamanla düzene girer herkesde farklı ilerler bide mesela ben 40 gün sonra adet oldum sonra her ay aynı günde düzenli olarak adet oldum 6. Ayimda da hamile kaldım 😂
uraz_ve_annesi- Asiyearslan ilk defa doğumdan sonra söktürücü kullanan duydum 1 yıla kadar olmaman çok normal emzirdiğiniçin prolaktin hormonu yüksek olur adet olmanı engelleyen bu hormon doktorunu değiştirmenin öneririm
Asiyearslan 3babymom gerizekalı doktor yüzünden zaten başıma geldi bunlar yani doğumdan sonra hemen olmıcanı bilmiyo demekki
Asiyearslan uraz_ve_annesi- daha gitmicem ona ya başıma ne geldiyse onun yüzünden geldi zaten bide özel doktor . Söktürücü kullandm diye bı sıkıntı olurmu acaba