DamlaDemir91 defneveannesii_ ben medicana 10 bin fiyat aldım.egepol 12 bin dedi ama haziranda tekrar zamları varmış
Yncrno CerennnK muayene ediyor, ben daha giyinirken bir şeyle söylemeye başlıyor. Giyinip içeri geçiyorum, paket yapıp yolluyor gibi hissettim. Hızlı hızlı soracaklarimi bile soramıyorum. Ben de ekol irfan beye geçtim.
CerennnK Nilsucansu Ne zman söylediler. Ben 3 hafta önce aldım bu fiyatı zam yapacaklarını söylemişlerdi çünkü demek zamlı fiyatı bu hale gelmiş 🫢
anie Dilarakilic medifema hastanesinde yapacağım doğumu canım normal de sezaryen de aynı fiyat 14bin ama epidural isteğe bağlı ekstra 1.5 fiyat veriyorlar
Dilarakilic Şubattan sonra hepsi fiyatları değişecekler mi acaba ya hiç aklıma gelmedi sormak egepole
Engineer_ Dilarakilic egepol de doktorunuz kim? Ben Şerife hocaya gidiyorum o da egepol ile anlaşmalı
Aycaynkp Yncrno yılbaşından önce 16bin di ama Ocak ayı ile beraber zam gelecekti birde oda süsleme ve fotograf çekimleri fiyata dahil degil
DamlaDemir91 valla kızlar anladığım kadarıyla aynı hastaneler nedense farklı fiyatlar vermiş sonuçta buda bi ticaret ama keşke sabit politikaları olsaymış
Dilarakilic DamlaDemir91 evet bide bana hepatit b aşısı ücretli dediler mesela ne alaka. Doktorum bile ilk kez duyuyorum dedi. Herkese farklı paket içeriği söylemelerin vs saçma yani. Serbest piyasa bu değil, olmamalı..
anie Aysecan0335 ilk olarak hatice hanımla başlamıştım ama sonradan emrah bey e geçiş yaptım çok memnunuz kendisinden istediğim zaman telefonla ulaşabiliyorum kendisinden de geri dönüş alabiliyorum canım ücreti yılbaşından sonra 500 oldu
busraaslan yagmur50 ben de onur beye gidiyorum artık sonlara geldik gibi ama biraz rahat sanki her şeye normal diyor 😅
yagmur50 busraaslan yaa bana öyle gelmedi olumsuz birşey varsa hemen önlem almamı ister ablamın doktoruydu ayreten çok memnun kaldı ablam doğumundan darısı başımıza inşallah 🙏🏻