Yncrno CerennnK medikalpoint mi bu fiyat? Yılbaşında önce zaten 16bintl idi ve içinde oda süsleme ve işitme testi de yoktu. Ekol dogum hastanesi açıyor diye kampanyayı mi gitti acaba Medical? Rekabet mi oluşuyor
CerennnK Yncrno Şubat başında zam yapacaklarını söylediler. Paket şeklinde dedi oda süsleme ve işitme testine hatta ben bunları istemesem sadece doğum fiyatı verseniz dedim malesef çıkarma yapamıyoruz paket şeklimde dediler. 24. Haftada gelincece tekrar fiyat vermeye uğrayın o zamn fiyatımız belli olur dediler. Bir de gülin hanımdan memnun olmadım demişsiniz neden. Aslında her soruya cevap veren ilgili bir doktor.
Aycaynkp Yncrno yılbaşından önce 16bin di ama Ocak ayı ile beraber zam gelecekti birde oda süsleme ve fotograf çekimleri fiyata dahil degil
busraaslan yagmur50 ben de onur beye gidiyorum artık sonlara geldik gibi ama biraz rahat sanki her şeye normal diyor 😅
MerveO25 Tugceee95 ablamada aynı bilgi verildi ama detaylı görüşün dilerseniz yanlış yönlendirmeyeyim
Tugceee95 MerveO25 bugun aldım ben daha basından berı oraya gıdıyorum zaten bana içerık olarak daha fazla sey soyledıler oyuzdn dedm ☺️
MerveO25 BabyTurkdogan1 ben gebeligimin başından beri oraya gidiyorum 21+5 oldum. Bu hafta kontrole gittiğimde seni kim takip ediyor diye sordu. Sanki sistemde görmüyor gibi şaka gibi
DamlaDemir91 defneveannesii_ ben medicana 10 bin fiyat aldım.egepol 12 bin dedi ama haziranda tekrar zamları varmış
Yncrno CerennnK muayene ediyor, ben daha giyinirken bir şeyle söylemeye başlıyor. Giyinip içeri geçiyorum, paket yapıp yolluyor gibi hissettim. Hızlı hızlı soracaklarimi bile soramıyorum. Ben de ekol irfan beye geçtim.