Ahidem32 iki oğluşum var,bu bize sürpriz oldu, plansızdı,evladın kızı erkeği olmaz diyorlar ama bence bunu söyleyen herkes aynı duyguyu yaşamistir ,çünkü insan doğal olarak hangisi yoksa onu istiyor,bu da insani bir durum,yadirgayanlara hep kızıyorum, Allah herkesin gönlündekini versin