Meltems53 Ehpz aslında 16.haftada yanılma payının olmaması lazım çünkü haftası büyük doktor tek gözüyle bakmış heralde 🙈 bende 16+0 da erkek olduğunu öğrendim 19.haftamda kontrole gittiğimde tekrar sormuştum erkek mi diye yanılma olabiliyormuş dedim doktorum çok gülmüştü 16.haftada yanılan doktor olur mu diye tabii ki erkek demişti 🤷🏼♀️
Ebruskaaa Ehpz ayy canim bu benim hayalim tabiki sağlıkla 12 der emek dedi ama ben hâlâ kız bekliyorum inşallah benim başıma da gelir aynısı amiiinnn
aseldurununannesi_ Ehpz bana 19. Haftada erkek dedi 22.haftada detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendik☺️
Aysevebebek Ehpz yaaa dua istiyorum bana da böyle bir mucize olsun 16 da erkek denildi ayrıntılı ultrasonu bekliyorum bir oğlum var birde kızım olsun Allahım amin amin 😄😄
Ehpz Meltems53 bende inanamadım ama başka bir doktora gittim o da kız dedi artık tamam dedik kız bu :))
Hbyildiz Zarefet inşallah benimki de öyle olur😅 12 de kız dedi ,16 da erkek,şimdi 20 de detaylı var , inşallah sizinki gibi kız müjdesi alırım ve sağlıcakla gelir inşallah
Elisa55 Valla banada 12+5 de erkek gibi gördüm öbür ay netlescek dedi böyle paylasımlar gördükce iyice süpheye düsüyorum 16 haftayı bekliyorum bende bakalım cok olmus böyle erkek diyip sonradan kız çıkan
catandgirlmom Elisa55 benim değişmedi 11 de detaylıda kıza benzetti ama erken değişme ihtimali var dedi 13 te kız gibi ama 16 yı bekleyelim dedi 16 da kız dedi.. burada ki paylaşımlar yüzünden bende korkmuştum ama detaylıda da kız olduğunu söylediler 😂 ben zaten hayatımda hiç duymadığım şeyleri forumda gördüm 😂
Ozgesenses12 aseldurununannesi_ peki usg de bacak arası gözükmüşmüydü bebeğinizin :) banada 7+4 de erkek gibi dedi 13.14. Hafta kız 17. Hafta erkek dedi
Ebruskaaa Aysevebebek bende dua istiyorum hayırlısıyla inşallah kız bebek çok istiyorum ya aynısı banada nasip olur inşallah
Minislerinannesiiiii Aysevebebek ayyy banada dua lütfen bende aynı bu durumdayım sağlıklı olsunlar önceliğim o tabiki ama iki duyguyuda yaşamak istiyor insan💐💖💖💖
Elisa55 catandgirlmom bi kızım var kızımı 16 haftada %80 oranla ögrendim bu ikinci hamileliğim suan cinsiyetinin gercekten önemi yok saglıklı hayırlı olması en önemlisi ama ben böyle seylere cok denk gelir oldum geçende youtubeda denk geldim 14 ve 16 haftalardı sanırım erkek kesin demisler detaylı ultrasonda kız oldugu net görülmüs 😀 doktorlarda tabiki yanılabilir hayırlısı diyorum bakalım :)
aydinecemm catandgirlmom 11. Haftada ikili tarama için yapılan detaylı ultrosonda mı öğrendiniz kız olduğunu
2016201823ym Ehpz banada 14+5 erkek dediler 21 haftalik qittim kiza benzetiyorum dedi hangisi dogru acaba