Bu işlemler sonucunda tahliye kararına her türlü karşıysanız doğuracağım zaten diyorsanız hiçbir şey yaptırmayın. Fetal DNA çok yüksek oranda doğru sonuç veriyor ama o da yüzde yüz değil. Ben yaptırdım içim rahat etti en azından. Korkmayın, mantıklı düşünmeye çalışın, eğer çocuğun zor bir yaşamı olacaksa onu da düşünün öyle karar verin. Bu birçok insanın başına gelebiliyor ne yazık ki.. neyseki teknoloji ve sağlık sistemi çok çok ilerledi ki erken evrede farkedilip müdahale edilebiliyor. İçinizi ferah tutun, doktorlarınızı dinleyin, vakit kaybetmemeye çalışın çünkü vakit ilerledikçe sizin için de daha zor olur her şey