Kizlar merhaba, az önce kontrolüm vardı. Doktorum ense kalınlığının fazla olduğunu ve pazartesi günü tekrar gidip bazı testler yaptırmam gerektiğini söyledi (Fetal DNA, Sivi alımı gibi). Korkuyla çıkıp başka bir doktora gittim hemen başka bir özel hastanede. Fakat son gittiğim doktor daha da kötü şeyler söyledi. Elinden gelse bugün kürtaj yapalım diyecekti. Kafası üçgen, kafada hale oluşmuş vs bu sağlıklı bir çocuk değil dedi. Çok korkuyorum bunu daha önce yaşayan var mı ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz 😔