Hnd3535 Günaydın arakdaşlar resim ekliyorum bakar mısınız transferimin 9.günü bel ağrım var başka belirtim yok yorumlarınızı bekliyorum 🙏
27ozlem Hnd3535 hayırlı olsun canım çizgi belli oluyor yarın sabah tekrarla benim 10. günün sabahı çok net belliydi 😊
Mervetnl Hnd3535 benimde 9. Gün başlayan bir bel ağrım olmuştu. Yatınca anca azalıyordu. 10. Gün 157 ile öğrendim. Hayırlısı olsun testiniz silik görünüyor ama benim öğrendiğim gün yaptığım idrar testide silik çıkmıştı çok net değildi. Zamanla koyulaştı. ☺️ Hayırlı olsun 🙏🏻
Tugcek33 Hnd3535 hamilesinnnn ben dün demiştimmm🥰 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım arkadaşım🌸 çok sevindim çok💖🫢
Hnd3535 mnclk kan için doktorumuz 10.gün demişti bizde 11.gün gideceğiz İdrardaki baya silik çıkınca korkuyorum 😢
Tugcek33 Hnd3535 hayırlısı olsun canım inşallah🥰 kan versen kanda çıkar artık senin😍 Pazartesi daha netleşir inşallah.
Hnd3535 27ozlem belli oluyor değil mi 🥹 çok duygulandım rabbim bu yolda ilerleyen herkese bu duyguyu tattırsın inşallah
27ozlem Hnd3535 amin canım çok güzel bir his ben kendimi hep olumsuza hazırlamıştım boşa ümitlenmeyeyim diye ama çizgiyi gördükten sonra insan çok tuhaf hissediyormuş bebeğim bana tutunmak istiyor beni seçti demiştim içimden 🥹
Fatosca Canım yani çizgi var ama sen yine de yarın git hemen kan ver zaten 10.gün veriyo çağırmışlardır seni 2 gün sonra tekrar verip artışı gözlemliyosun allahın izniyle inşallaahhhh pozitiftir
Hnd3535 Fatosca inşallah öyledirrr bizde hayal görmüyoruz dmi diye atmak istedim sizlerde görünce çok sevindim inşallah kanda güzel artış görürüz 😍