ktugce_ ben 18. Haftaya kdr kulşandım sonra iğnesine geçtik şu an 28. Haftamdayım sadece 1 ay kadar bu süreçte değerleirmi yükselttiği icin başka marka fitil devam ettik adını unuttum devlet karşışamıyordu onunla değerler düzelince hemen iğney devam ettik 1 ay daha kullanıp bırakıcaz allahın izniyle ama iğne fitilden ck ama cok daha rahat