21.haftadayım Dr 6.ayda bırakırsın demişti. Allah’ın izniyle gün gün yaklaştığım için çok tedirginim dile kolay başlıktada yazdığım gibi en başından beri kullanıyorum çünkü. Ben gibi en başından itibaren kullanan varsa Dr ne dedi ne kadar daha kullanacaksınız? Doktor bırak artık dediğinde çok korkuyorum zararı yoksa sabahlı akşamlı kullanıyorum en azından günde bir kere kullansam desem terslerse diye de tedirginim ( bu arada progestanın iğnesini de ara ara kullandım)