Fbt Basakaya hayır aç kalmaması lazım hipoglisemiye girer yanı şekeri düşer çocuğun Yeterince emzirilmezse sarılık olabilir
Fbt Basakaya mama vermek İstemediği için beklemek te öylece beklemek olamaz sütü azsa bebek emdikçe gelir zaten Mama vermeden sadece emziriyodur
Selisiiim Basakaya ne olursa olsun bebek aç kaldığı zaman sarılığa yakalanacak sonra solaryuma girmiş Lady Gaga gibi yatırırlar ışığın altına Allah korusun yavrularımızı 💞
Duyguuuu Basakaya bebegin acliktan kan sekeri duser surekli uyur hatta bayılır onuda geçtim sarılık olur. Doktorlar yenidogan bebeği 2 saatte bir beslemekten bahsederken 2 3 gun ac bırakmak nedir acaba.
Cannur Basakaya biz bile açlığa dayanamazken o körpe kuzular nasıl 2-3 gün dayansın 🙄 o etrafınızdaki kisi baya bi cahilmis yani yazık gunah bebege
Basakaya Snglflz bende inanamadim canim ama altinda 5 6 kisi bu tarz yorum yapmıştı bende kendimi sorgulamaya basladim acaba ben mi bilmiyorum diye
Snglflz Smyy canim benim annemde ocakta dogum yapti sütü gelmedi bebegin agzi memedeyken üstten babaannem kaşikla mamayi bebegin ağzina dökuyodu sizde bu yöntemi kullanabilirsiniz hem biberona gerek kalmiyo hemde bebısiniz memeden kesilmiyo🤣😍😘🤗
RmeysaAkba Basakaya benim mardeşim doğumdan sonra 1 saat aç kaldı diye kğvezxe kaldı 1 hafta şekeri düşmüş zaten çok az bileyle doyuyomuş bebek illaki o kadar süt geliyodur diyolar