AzraFarah Ysmnrn sağlıcakla kucağımiza alalım inşallah, doktor bir hafta önden bile gidiyor dedi. Nisanın son haftası şimdilik, bayramı bir çıkaralım inşallah yeter bana
Ysmnrn AzraFarah bayram tatili endisesi bende de var. Icime dogan 23 nisan. Hayirlisi ile tek avazda zamaninda gelsinler insallah
9ay10gun Ysmnrn benim doktorumda 23 Nisan’da alalım bayram çocuğu olsun dedi kabul etmedim hem bayramın son günü hem çocuk bayramı :)) pazara denk geliyor birde duble bayram :))
AzraFarah Ysmnrn ben annem gelmesi için endişeleniyorum, zaten sezeryan gün verecek ama bizim doktor sanki aceleci gibi erken alma taraftarı
Ysmnrn AzraFarah benim doktor da asiri rahat. Gelecegi zamani bilir bekleyecegiz dedi. Sakin ol tadini cikar dedi. Gel de sakin ol. Gundem surekli dogum 😀