esnyz14 Esusyksl oh kullanıyorsanız iyi birşey bu, hele birde ilk gebelikse ve tecrübesizse anne gerçekten çok korkutuyor. Amin Allah hepimizin bebişlerini korusun inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım🐣 ağrılarınız şiddetli değilse normal diye biliyorum
Esusyksl esnyz14 ağrılar çok şiddetli değil çok şükür. Yine de insan tedirgin oluyor benim ilk hamileliğim ve tüp bebek olduğu için ekstra bi endişeleniyorum. Teşekkür ederim desteğiniz için 🙏🏻
esnyz14 Sibelbrk doktorunuza bulantınızın olduğunu söyleyin size mutlaka rahatlatacak bi ilaç yazıcaktır ama bildiğim kadarıyla ilk haftalarda çok sorun olmuyor
Seval2468 Sibelbrk hiç bir şey olmaz inanın ilk oğlumda dogururken bile kustum açlıktan yerlerde sürünüyordum . Mutfak kapısına kilit vurmuştum o derece giresim dahi yoktu . Sadece 5 kilo almıştım ama oğlum maşallah 4 kilo 56 cm oldu birde yeseydim ne olurdu bilmem
esnyz14 Esusyksl bu güzel haber içinizi ferah tutun hep güzel düşünün güzel şeyler olsun🐣 rica ederim ne demek
Seval2468 Melikeeoruc 9. Haftaya giricem kusmalardan 3 kilo verdim .İlk oglumdada çok kilo vermiştim kusmaktan 5 kilo alabilmistim doğuma kadar. Buda aynı şekilde ağır geçiyor hem 2 yaş sendromlu oğlum hemde çalışma hayatı çok ağır geliyor şuan. Allahtan iş yerimde uyuyup dinlenebileceğim vakit oluyor çok zorlanınca gidip uyuyorum .
Nesligul08 9+1 olduk bizde bulantım önceki haftalar yoğun oluyordu ama şimdi sabahları bazen gece çok oluyor yemek yaptığım zaman yiyemiyorum tiksinmelerim çok var bel ağrısı arada kasık ağrısı oluyor ama yine de şükür kolay geçiyor ilk hamileliğim
rosemomm sürekli bulantılarım bazı geceler de kusmalarım oluyordu hapa başladıktan sonra biraz rahatlamıştım ama bu hafta daha da artınca hapı ikiye cıkardım ve asırı derece halsizlik var hic ama hic bisey yapmak istemiyorum 🥹