13 arayla ikinci gebeliğim 🤗 10+2 deyiz şuan, ilk kızıma göre çok ağır geçiyor. Ağrılarım çok fazla, mide bulantısı değil ama tiksindiğim seyler oldu malesef. Kızım da tam tersi tiksinmezdim direk istifra ederdim ama her besinden de vitaminimi alırdım. Şuan tavuk balık ve et malesef yiyemiyorum. Az yiyorum ama çok sık acıkıyorum çünkü aşırı bir şişkinliğim var. Uyku hali halsizlik ve bir kaç gündür de başlayan baş ağrıları yaşıyorum. Çalışıyorum da öyle bir hal 🤭