glnr_21 Damlamsu ben 36 da bana alttan muayene yaptı doktorum hiç acımadı o pisikolojiden çıkın bende çok korkuyordum bağırır mıyım acaba falan diye siz kendinizi alıştırdıkça sorun olmuyor bence hiç acımadı bile zaten bilerek onlarda can acıtmıyor
Damlamsu glnr_21 haklısınız ilk deneyim aslında smear aldırmıştım bi kere aynı şey gibi duruyor anlatılanlara bakılırsa
Gzm159_ Blueangel5 Blueangel5 olabilir belki elinin hafifliği fark ediyordur bazılarının çok acıyormuş
Blueangel5 PrmEliffff aynen aynenn bu daha ilk böyleyse doğumda her dk sokacaklar ben istemiyorum normal doğum dedim o ana kadar normal isteyen ben o andan sonra vazgeçtim.
PrmEliffff Blueangel5 Dün gece asla bu ana kadar yaşamadığım bir sinir boşalması yaşadım oturdum ağladım böyle kasap gibi mi davranacak her gelem diye ne biliyim kafamda bitirmiştim düşünmüyordum ama çatı muayenesi gerçekten beni çok ürküttü
Blueangel5 PrmEliffff urkecek birsey yok yani başa gelen çekilir. Herkesin bir olmaz. Benimki çok acımıştı bütün elini soktu çünkü. Burda yorumlarda 2 parmakla kontrol ettiklerini yazmışlar bence onda o kadar sorun oluşturmaz diye düşünüyorum.