bebekozen54 Damlamsu ben 35 . haftada oldum canım sancılarım başladı ama 1 cm açılmam vardı oda etkilemiş olabilir ikinciyi tekrar olmadan nişanım geldi sonra oldum muayne 2 cm olmuş çokta sancım yok şuan ciğer geliştirici oldum yatıştayım
Yeni_anne01 Gzm159_ ay teşekkurler bilgi icin int filan yazdim baktim ultrason gibi bisey sokuyrlar korktum elliyle muayne yapiyorsa tamam
ilknur8484 Abartıldığı gibi asla değil insanları korkutmalarini anlamıyorum… Afedersiniz kocanizla nasıl ilişkiye giriyorsaniz aynı şey bir nevii. Birde biz doğum yapacagiz yani çatı muayenesi bizi korkutmamali. İçinizi ferah tutun kötü yorumlara aldırmayın
Seymasrtg Abartılacak kadar acı yok merak etmeyin 1 dakika filan sürüyo muanesi 2 parmakla kontrol ediyo hissediyosunuz zaten kendinizi kasmayın nefes alıp verin rahatlatmaya çalışın benimde muaneden sonra nişanım geldi 2cm açılmam var hala beklemedeyiz
Gzm159_ Yeni_anne01 yok canım eliyle yapıyor kendini serbest bırakırsan çok çabuk biter ben de çok korkarak gitmiştim ama hemen bitti
Blueangel5 Damlamsu yorumları okudum bir ben zorlandım herhalde. Valla canım çıktı yani seni korkutmak gibi olmasın. Suyum geldi sandım ve gittim ebe alttan muayene yapacağını söyledi bütün elini soktu ne 2 parmağı ben asla böyle tahmin etmiyordum öyle aynı alttan ultrason gibi birseyle bakacaklar zannediyordum komple elini soktu 3 gün acıdı yani o derece çatım da normaldi ama ben o acı 3 gün geçmedi diye normal doğurmadım. Sonrasında çok az kan geldi Allah şükür sağlıkla kucağıma aldım yavrumu
Gzm159_ Blueangel5 acı eşiğiniz düşük müdür normalde benim de canım yandı elbette ama acı o an kesildi yalnız çatı muayenesinden sonra normal doğumdan vazgeçiliyormuş diye dok duydum
Damlamsu Blueangel5 bunu doğum zamanı yapıyorlar bende o yüzden korktum sizin kaç haftalık ki böyle bisey yapti doktorunuz
Kevko Damlamsu kasmayın öyle ağrılı bir şey değil tuse atiyor doktor 10 sn normal istiyorsunuz bu en basiti lütfen het şeye sakın geçecek bitecek olarak bakin
Blueangel5 Gzm159_ yo aci eşiğimde yüksektir aslında bende çok şaşırmıştım bu derece acidigina çünkü hiç birsey olmayacak diye girdim hayal kırıklığı ile çıktım. Bende anlamıyorum bana mı farklı muayene yaptı acaba diye.
PrmEliffff Blueangel5 Değil inanın benimde aynı oldu şok oldum resmen o ağrıya yani sadece çatı muayenesi böyleyse doğumda nasıl olacak sancı başladığında her gelen böyle mi yapacak düşünmekten perişan oldum
Gzm159_ Blueangel5 Blueangel5 olabilir belki elinin hafifliği fark ediyordur bazılarının çok acıyormuş
Damlamsu PrmEliffff ben küretaj olurken şahit olmuştum doğum zamanı gelen giden çatı muaynesi yapıyordu yan tarafımda yatan kadınlara o cok zor bisey
Blueangel5 PrmEliffff aynen aynenn bu daha ilk böyleyse doğumda her dk sokacaklar ben istemiyorum normal doğum dedim o ana kadar normal isteyen ben o andan sonra vazgeçtim.
Merymklc Damlamsu ben 34. haftam da oldum şimdi 38im 38’de de oldum ben hiç acı hissetmedim adam iki parmağıyla bakıyor geri çekiyor o kadar uzun bile sürmüyor ben de burada gördüm herkes çok ağrılı geçti acılı geçti diyor o kişinin dirayetine acı eşiğine bağlı bence muayeneden sonra pembeye yakın tam kırmızı olmasa da lekelenme geliyor normalmiş ben geldiğinde hatta korkmuştum kanamam oldu falan diye
Damlamsu Merymklc onu duydum ama suyum geldi diyende vardi herhalde o son zamanda 38 39 dan sonra oluyor su gelme durumu