Bende de idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi doktorum antibiyotikten dolayı mantar oluştu Travogen krem verdi doktor şimdi onu sürüyorum baya yanma ve kaşıntı yapıyor 3. Günüm sanki biraz rahatladım ama kremi ne zaman sürsem kaşıntı yapıyor aranızda kullanan var mı kızlar ?