Dicle04 evliliğim ilk aylarında yaşamıştım hamile falan değildim doktora gittiğim de yaptığın iş yüzünden dedi masa maşı çalışıyorum sürekli klavye v.b şeylerden dolayı demişti YouTube de fizik tedavileri var onları yaptım şuan birsey yok şükür ama doktorunuza danışarak bi doktora görünün derim sıcak suyla ovalayabilirsiniz ben geceleri sarıp uyuyordum