Karpal Tünel gebeliğin genellikle son 3 ayı içinde her 3 gebeden 1inde görülüyormuş. Ödem sebebi tuzu azaltıp egzersiz ve bol su ile devam edin. Ben ağrıları hafifletsin diye başparmak destekli atel aldım geceleri veya çok iş yaptığımda ağrıyı hafifletiyor. Bi tanede jel verdi ortopedi doktorumuz onu sürüyorum. Doğumdan sonra 2aya kadar geçmeyen gebeler varmış atel kullanmayı faydalı buldum jel sürekli kullanamasam da sabahları ve akşamları ağrılarım uyuşmalarım benim de yoğunlukta ama tuzu azaltıp suyu bol tükettiğimden beri bilmediğim zamanlarki kadar ağrım olmuyor. İnternette öneri egzersizlerde var bakıp yapabilirsiniz.