Rabia04_09 MasaAll Benim ikinci sezeryanım olacağı için mecbur sezeryan olarak geçiyor 38. Haftada alırız demişti doktorum
MasaAll Rabia04_09 hayırlısı olsun sağlıkla kavuşun inşaAllah bakalım Salı günü doktora soracam bende
Aselinannesi31 MasaAll yo genel olarak 38 de aliniyor mecburi olunca sancı vs gelmesin akdi bi durum olmamasi için benim 3. Sezeryanim olucak
FuLyaMuhammedOnur MasaAll bnm ilki sezeryandi İkincisi de sezeryan olcak 39. Haftada alırız demişti. Şuan 35+5 haftalık aslında biraz da sizin ve bebeğinizin durumuna da bağlı. İlk oglum’a 36 haftada sezeryan olmuştum.
MasaAll asyaaa_23 demekti 38 de alınıyor herhalde siz niye isteğe bağlı istediniz bide genel anestezi mi yapacaksınız
Rabia04_09 fatiss Allah razı olsun. 15. Haftadan itibaren gelişim geriliği ve suyumda azalma vardı doktorunda ihmal oldu tabii. 29. Haftada acil doğuma alındım doğumdan 12 gün sonra bebeğim enfeksiyon kaptı yoğun bakımda vefat etti
asyaaa_23 MasaAll Spinal anestezi yapicam sezeryan isteme sebebimde hamilelikten sonra hemoroid sorunum oluştu normal doğumda ıkınırken daha kötü olur diye korktum sezeryani sectim