Elfida0606 3 ay düzenli olarak oldum ama doktor bebekle alakalı olmadığını söyledi kesenn yan tarafında oluşan kanamaydi lekelemeyin gibi asla değildim Bn kan testinde ck erken ogrendm iş yerinde rahatsız oldum bas donmesi mide bulantısıyla serum falan yedim hatta tahliye 5 di ama ümit vermek asla istemem supeleniyorsaniz doktora gidin ama genelde Bi beklenti halinde olunduğu için adet dahi olunsa acaba diyoruz istediğimiz için belkide bebeğe vücut hazırlanıyordu farklı Bi sekildeyseniz