Elfida0606 Kızlar gebelik üzerine adet gören var mı varsa ne zaman öğrendi test yapıp çıkmadığı oldu mu lütfen yardımci olur musunuz 😔😔
guzelanne01_ Elfida0606 ben kızımda canım regl olduğumu sandım 2 3 kanamam oldu ama meğersem düşük tehlikem varmış üstüne görme değilmiş yani o
Gul12345 Elfida0606 3 ay düzenli olarak oldum ama doktor bebekle alakalı olmadığını söyledi kesenn yan tarafında oluşan kanamaydi lekelemeyin gibi asla değildim Bn kan testinde ck erken ogrendm iş yerinde rahatsız oldum bas donmesi mide bulantısıyla serum falan yedim hatta tahliye 5 di ama ümit vermek asla istemem supeleniyorsaniz doktora gidin ama genelde Bi beklenti halinde olunduğu için adet dahi olunsa acaba diyoruz istediğimiz için belkide bebeğe vücut hazırlanıyordu farklı Bi sekildeyseniz
Elfida0606 Sinem0135 Bu ay ki adetim çok farkliydi adet günüm den 3 gün önce ilk defa leke gördüm sonra adetim 4 gün gecikti 3 gün sürdü testim negatif çıktı kan için doktora gittik muayene olamadan geri geldim pazartesi tekrar gidicem randevu aldım basım dönüyor bu arada adetim bireli de 1 hafta oluyor baş dönmem var aşırı midem bulanıyor bel ağrım çok fazla kasimlarimda ağrım var sebebini bilmiyorum sadece olabilir mi diye düşünüyorum
blg5995 Benimde kahverengi geldi 1 gün ertesi gün hiç bisey gelmedi akşamın az az leke gelmeye başladı bir haftadır geliyor ara ara , bugün test yaptırdım negatif çıktı :(. Umarım senin gönlüne göre olur
blg5995 Yavuz123 kasıklarımda şiş gibi sanki adet olacakmış gibi ağrı var hep aslında hastalığımda 1 hafta geçti , düzenli adet oluyordum hep ilk defa böyle bisi yaşadım. Bugun test yaptırdım ama sonuç yok
Yavuz123 guzelanne01_ kanama derken kırmızı renkte akıntınız mı vardı acaba çünkü benim sadece çamur gibi leke geldi 4 gün kesildi şimdi aadet olmadım 1 hafta daha bekliyim dedim
Elfida0606 blg5995 kasıklarım benimde aynı şiş şiş sürekli wc gidiyorum sadece bi olabilir mi diye düşündüm bende inşallah ikimizde isteyen herkesle beraber hayırlı haberler alırız
guzelanne01_ blg5995 yapmadım canım çünkü adet olduğumu düşündüm sonra şüpelendim ara kanamam olunca korktum halama dedim direk doktora gittik meğerse hamileymişim 7 haftalık direk kalp atışını dinletti ama kanamam daha çok artarak devam etti ve ilgisiz bir doktormuş bana iğne hap vermedi 2 gün sonra düşük yaptım malasef bu arada kızımdan önce yazacaktım
blg5995 guzelanne01_ anladım çok üzüldüm 😔 benimlede bugun doktor ilgilenmedi ultrasona baktı bisey göremedim dedi kan testi istedi e nabızdan baktım 0 yani, ama değişik bi ağrım var bir de dediğim gibi akıntı böyle peçeteye sildikçe açık kahverengi olarak geliyor ara ara bende endişelendim
blg5995 Yavuz123 ben 1 hafta önce kahverengi oldu sonra koyu kahve biraz kırmızı gibiydi ama 1 gün sürdü birdaha olmadı şimdi leke leke yani
Yavuz123 blg5995 canım 1 doktorla kalmayın benim arkadaşımda gitti doktor kese göremiyorum dedi özelden randevu aldı orda aynı gün kese gördüler
Yavuz123 blg5995 yok umudunu kesme canım Rabbimin vardır bir bildiği inşallah güzel haberler alırsın bu ay olmasa bile önümüzdeki ay inşallah Rabbim kucağını doldursun ❤️