pamukprensesss merhaba benimde bu zamana kadar herhangi bir sorunum yoktu detaylıda 40 mm ölçüldü perinatologda kendi doktorum 35 mm ölçtü 25 haftamda bebek biraz baskınyapıyır vajinaya dedim o zamanda 35 ölçtü bu ölçümlerim hepsi karından sonra 2 hafta sonra gel vajinal bakalım dedi vajinalde 25 mm çıktın27 haftaya girmiştim o gün ama doktorum rahim ağzın kapalı bu uzunluk bize yeter dedi günde 1 kez Progestan fitil kullanıyorum ama extra dikkat etmen gereken bişey yok dedi 3 hafta sonra tekrar çağırdı evden çalışıyorum 1 haftadır dikkat ediyorum evden çıkmıyorum ama 8 saat oturarak çalışıyorum iş biter bitmez yatıyorum kafam karışık bu konuda oturmakta mı zararlı bi de doktorum çok sakindi bu konuda bilemedim 🤷♀️