Akropol Hastanesinde Prof. Dr. Ümran Özcan’a gidiyorum ben. Doğum paketi aldık 9 bine. Öncelikle cekinmemeniz için elinden geleni yapiyor. Alttan muayenede isterseniz ışığı kapatıp yapıyor işlemleri. Yapacağı her şeyi önceden anlatıyor, bilgi veriyor. Muayeneler yarım saati buluyor. Üslubu çok güzel. İstediğiniz kadar soru sorabiliyorsunuz sıkılmadan tek tek anlatılıyor. İsteyince ulaşabiliyorsunuz. Ben de araştırarak gitmiştim tek kötü yorum görmemiştim. 5. ayımıza gireceğiz hiç pişman olmadim. Tavsiye edebilirim.