Canım ben 28. Haftada karnım sert diye gittim doktorum nst ye bağladı ve sancım çıktı. Ben de hissetmiyordum ve hazırlıksız gitmiştim. Yatış yapalım dedi öyle diyince günlerce sandım ama serum taktı. Tekrar nst bağladı düzelince çıkışım yapıldı. O haftadan beri sancı kesici kullanıyorum. 33 e kadar geldim hala daha her kontrolde sancım çıkıyor. Keşke yatış yapsaydın sen de 🙏🏼