Sancı illa hissedilmez ki. Nstyi de bunun için çektirmiştir doktorunuz.
Devlet özel fark etmiyor bu arada.
Ben de devlet takipliyim. Şu an 34’üm.
33’ken kontrole gitmiştim. Benim de şikayetim vs yoktu ama doktorum karnıma jel dökerken canım karnın neden sert ağrın falan varmı demişti. Bende hayır sancı ağrı vs yok dememe rağmen NST ve kan idrar istemişti. Ne olur ne olmaz önlem için.
Bence doktorunuza güvenin.
Gözetim altında olmak kötü bir şey de değil.
Özele gitseniz de yine oradaki doktor da aynısını dicektir.
Ve zaten NST 32’den itibaren çekiliyor.