Herkese hayirli dogumlar diliyorum kizlar😍forma çok uzun zamandar beri giriyorum tabi tartismalarimiizda oldu ama çok desdek gordum oneclikle
@adm tesekkur ederim sana🇦🇿dogum hikayeme geçmemisden önce kendimden bahs edeyim Adim Sevane 19yasindayim ve 1yil 2aylik evliyim bu 1yilda çok acili günlerim oldu 3düşük yapdim ve hep depresyona dusuyodum kendime gelmem biaz zor oluyodu e kendime gelir gelmez yine hamile oldugumu ogreniyodum ve ayni olayi yasayicagmi anliyodum ama asla umudumu itirmiyodum❤️Tedaviyle hamile kaldigim ay bile felclik hale geldim ve ondan sonra kendime soz verdim Rabbim ne zaman nasib ederse ozaman inşəAllah yanimdada kimseye izin vermiyodum hamilelikle ilgili bana bisiy soylesin. Gelelim asilkonuya şubatin 27sii kahverengi lekelnemem oldu ah bu ayda artik umut yok dedim 4güne kada lekelenmem oldu ama adet gibi degildi anneme soyledim hemen test yap dedi mart ayinin 2si axsam test yapdim silik cizgiyi gordumya ayy bi garip oldum yine ayni olayi yasiycam die sevinemiyodum bile🤦🏻♀️Yarin olur olmaz dokdora gittik ve keseyi gormedik 1hafta sonraya randevu aldik 1hafta sanki yillar gibi geldi gecdi bana. 1hafta sonra keseyi gorduk 3hafta sonraya tekrar gittik kalp atisini duyduk çok şükür Alhamdullilah dedim😍12haftaya kadar hep kokruyla yasadim kahverengi lekelenmem oluyodu cünkü🙊ve hamileligimin en guzel gunleri 12haftadan sonra basladi 😍30haftaya kadar 🙊 30haftada erken dogum riski kalp rahatsizligim 🤦🏻♀️Dokdorum 36haftayi bulursan şükr edicem dedi geldik 36+3 bebegim hala donmemis🤦🏻♀️39a kadar bekleticem donmezse sezeryana alicam seni dedi bende tabi şoklarda normal dogum isdiyodum en basdan🙊geldik 37+5 hersey iyi guzel iliski yasagimizda yokdu hatta bi çok arkadasdan duymusdum bebegin donmesi icin iliskide olurken kasilma oluyo ve done biliyo ama yanlis ❌sakin yapmayin! İliskide olduk kanamam basladi 🤦🏻♀️Adetden fazla kanamam oldu hemen dokdorumu aradim fitil soyledi igne soyledi hepsini yapdim kanamam gecmedi🙊dokdorum pet koy ve kanini resmini hemen bana cek gonder dedi dedigini yapdim ve hemen aradi beni esimi gelin ultrasondan bakalim dedi devlette bakamiyoruz ozele gelin kendimle hicbisiy almadim geri gelicem diye hazirlksiz apar topar dogru hastaneye💃🏻 Eltimle konsuyuz hemen onu aradim sağolsun hemen kendini yetisdirdi babasina soyledi gece saat 23 adam uykudan uyanip bizi goturdu Allah razi olsun ondan❤️Kayinvalidemle yasiyorum ben onlarda şehir disinda hemen aradik soyledik gelmeleri 4saati bulucakdi annemler babamlar hepsi toparlanip geldiler ama artik çok geçdi🤷🏻♀️Geldik hastaneye bebegimin suyu tamamen bitmisdi kuruda kalmisdi ve donmememisdi makat gelisi pozisyonunda bile degildi basi bi göğsumun altindaydi ayaklari bi gogsumun🙊 vajinadan bakdi 2buck acilmam var ve bebegin cigerleri tam gelismemis 🤦🏻♀️ Dokdorum ya bu hastanede seni sezeryana aliyorum yada gidersen artik ben sana bakmicam dedi bebegin hayati riskde burda kal dogumunu gerceklesdirelim kuvoze gircek kesin dedi. Hemen sezeryana karar verdik ve kan tahlilleri yapiliyo tabi ben hala şokdayim🙊inanamiyorum doguruyorummu ben diyorum hersey hazir ameliyata almak için geldiler hadi gidiyoruz bende asansore bindim bidaha gormucemi dedim hayir ameliyata giriyosun dedi hemen asansorden indim eltimi kucaklayip nasilda agliyorum sonra esimi kucakladim okadar kotuydumki🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️Sanki donmucekmisgibi🙊hemsire zar zor goturdu beni çikdik tabi herkes guler yuzlu sakinlesdirmeye çalisiyo beni konusuyolar nerelisin nekadar beyaz tenlisin guzelsin falan aglama ne olur diodular🙊ve bir anestezi dokdoru geldi adam kral gibi adam okadar stresden uzaklasdirdiki beni . Bana hemsire serum takiyo anestezi dokdoru benim heycanli oldugumu gorunce kendinmi isdedin ya kendilerimi yapiyo dedi bende aklim gittmis😂neyi sezeryanimi diyosunuz dyorum😂🙆🏻♀️🤪hersey hazir ameliyathaneye gittim hersey hazir orayi gorunce buz kesildim🙊hic boyle hayal etmemisdim cunki 🙊 genel olarak beni uyutmayin dedim hayir endiselenme bebeginin sesini sana duyurmucazmi dedi endiselenme. Hemsireler hazirladi beni belden igne olunurken hemen dik kalkdim dokdorum yapma oyle sonra yuruyemezsin dedi daha bi korku geldi bana belden uyusdurduldum ayaklarika sicaklik geldi hemen soyledim ve bitti dediler ayaklarimi belimi hiss etmiyodum dokunuyolar bana gidiklaniyorum guluyorum😂😂😂dokdorlarda sasiriyo tabi🙊hemen dokdorum geldi dogum basladi benimle konusua konusa berak etme boyle yapiyoruz falan diyo bende yukari bakiyorum herseyi goruyodum nasil kesiyolar falan😂tabi soklardayim yapiyolar ama benden tik yok 😁 saat 01:21bebegimi çikardilar ama aglamiyo kizim 🤦🏻♀️Bende sokda dokdorlara bakiyorum dilimi yutmusum sanki hemen gozelrrimden yaslar aki verdi konusuamiyordum ve bi çiğlik duydum dunyalar benim oldu😍bebegimin ciyerleri tam acilmamisdi oyuzden apar topar giydirip goturduler hic goremedim bile gosdermediler🙊 hemen giydirip serum takip kuvoze goturduler 1gun kaldi teyzeleri o 1 gün bana yillar gibi geldi 🙊ameliyat bitti bana uyku icin ilaçlar serumlar veriyolar tik yok uyuyamadim bile aksamdan sabaha kadar oyle gozlerim acik kapiya bakiyorum bebegim gelcekmi die🤦🏻♀️Ve sabah oldu 10da ayaga kaldircaz dediler saat 12e kadar beni oyaladilar kalkdim tabi o kismi biazcik zordu🙊kalkdim hemen cocuk bolumune gittim kizimi gorcem dedim izin vermediler git bebegin iyi kuvozde dediler ve gidiyorum icimde korku var bebegimi hickimseye gosdermiyodular 🤦🏻♀️Saat 3oldu dayanamadim gittim yine hadi gel bak dediler inanin okadar mutlu oldumki elinden tutamadim opemedim ama cerceve arkasindan ona bakdim gozelerden yas nasilda akiyo🙊🤦🏻♀️2dakka izin vermislerdi hemen çikardilar beni disari. kuvozden cikarcaz biazdan getircez dediler aradan kaç zaman gecdi tabi yurumeye zorlaniyodum yine gittim kapidan geri cevirdiler geliyoruz die 1saat gecdi hayir ses yok gelip giden yok yine gittim odama getirdiler😍Allahimmm minicik muciZem benim😍kucagima verdi hemsire emzirmek icin emzirdim biaz kusdu die hemsire goturdu iyilessin getircem dedi ve dunenden beri hala gormedim bugun verceklermis bana🙊26.10.2018 01:21 2.600grm 48sm le gelen minik mucizem Rübab"im ❤️Rabbim herkese nasib etsin sizlerde sağsalim kucaginiza alin inşəAllah annisler😍hakkinizi helal edin baya uzun uzun yazdim🙊umarim memnun kalmmissinizdir ,buda bizim hikayemiz😍neyi merak ediyosaniz sora bilirsiniz❤️