Aysll33 betada düşük diye bişey yoktur herkesin betası parmak izi gibidir kendine özeldir önemli olan 2 günde 2 katına artmasıdıe benim de 38di betam 3+2de ama hamileyim 23.haftamdayım canını sıkma dediğim gibi sayılar önemli değil güzel artış göstermesi önemli nasıl herkesin parmak izi bir değilse hormonları da bir değiş