Benimde oldu 7. Haftamda progrstan fitil sabah akşam kullanıyorum 12+5 deyim ve doktorum daha kesmeyi düşünmüyor. Ama yüreğim ağzımda. Karnıma ağrı giriyor korkuyorum kaşığıma ağrı giriyor korkuyorum bide kesik kesik sol tarafıma ağrı girmeye başladı karnımın içi acıyor gibi. Benim gibi olanlarınız var mı ?