Merhaba benimde 25 inde. Dun gece lavaboya gittiğimde peçeteye kırmızı renk kan geldi. Sonrasında bise yoktu. Gün içinde kahve lekeler oldu. Az miktarda. Ara sıra kasık bel ağrısı yaşıyorum hafif bir şekilde. Olucaksam biran önce adet olayim diyorum beklemek çok stresli. Hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin.