mommyinthefuture Meryeminannesi20 25 ocak benim de. Bir tarafım umutlu bir tarafım hazırlıklı ol diyor. Bekleyip görcez. Eski sabırsızlığım yok ama. Öyle test alayım, oldu mu olmadı mı heyecanı yok yani. Duam odur ki 3 aylara yaklaştığımız şu günlerde Rabbim bana ve benim gibi isteyen tüm kardeşlerime hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin. 🤲🏻💞
babygirl01 Beni bilirsiniz😊beklemedeyim hayırlı sonuçlar görürüz inşallah. Test yapmayı düşünmüyorum, gittiği yere kadar bekleyeceğim 😊
Meryeminannesi20 irem01 Canım hayırlı olsun çok sevindim senin için burda bizede dua et sen kan verdin mi ?
Scerennn Ay benim de 27 bekleyeyim ben de. Ama ben de test yapmayacağım bu defa hiç takmıyorum yoruldum valla. Hamile olduğumu düşünmüyorum bi kez daha hayal kırıklığı muhabbetine girmek istemiyorum. Hayırlısı olsun 😂
MrvFth18 Merhaba kozlar bende yeni katıldım buraya.Bende beklemedeyim ayın 25’i belirtiniz var mı ? hayırlısıyla nasip olsun hepimizeeeee
Meryeminannesi20 Allah herkesin gönlündeki Muradı versin kızlar dua edelim birbirimize ☺️🌷 belirtim yok bat 26 gecikme yaşamadan test almicam buna karar verdim artık en mantıklısı olanda bu bence insan diğer türlu çok strese giriyor
irem01 Meryeminannesi20 salı günü randevum var o zaman vereceğim adeti 1 gün geçmiş oluyor salı günü. Sizlere hep dua ediyorum inşallah hayırlısıyla sizlere de nasip olur 🤲🏻🥰
Gul12345 busraokutan 28 gün dündü ama normalde ck düzensizlik 6 aydır düzenli ama 30 31 de oluyorm bide tahminimce yumurtlamamda o şekilde
Gul12345 busraokutan ilk gebeligimin 2.6 günde ck erken öğrenmemek rahemn kanda evde yaptığımda günümde bile aşırı silik görmüştüm o yüzden beklemem gerekiyor