Benimde tüp bebek ikiz gebelik ikiz olmasaydı normal dogurturdum dedi doktorum mecbur sezeyan olcam bebekle ve anneyle ilgili bir sıkıntı yoksa normal doğuma engel değil ama tüp bebek denince herkesin aklına sezeryan geliyor nedense çoğu doktorunda sezeryan işine geliyor tabi