Esra___ Rabiamasat amin cnmm inş doktorun da dua et çok bekletmesin ama hep de genelde 40ı geçiriyorlar dedi kısmet bakalım
ebru23 Rabiamasat annem sen karnimdayken basini bi dayiyodun gogus kafesime diyodu nefes alamiyodum diyodu. ins benimkide yapmaz
Rabiamasat Bilge35 sadece gerilirken değil su içmek için elimi kaldırdığımda bile batıyırdu ama biraz geçti sanki☺️