iremsenpli11 Nuraysss 30.haftamdayim rahim agzim 15mm e düştü dayanirmiyim daha sizce bir haftada 5mm düşmüş aşağıdan baktı açılma yok yatış devam dedi nst çekti sıkıntı çıkmadı dua edin günümüzü bekleyelim dedi
flammingo iremsenpli11 29. Haftamda 17 mm di .31.haftamda 11 mm ve dikişe kadarda açılmıştı .sancılarım oluyor ama nst de sancı cıkmadı en son.doktor az kaldı dedi 2 gündür iyi hissedıyorum bakalım nereye kadar gidecek .15 mm den korkma ama sadece yatmanı tavsiye ederim
Nuraysss iremsenpli11 sancı olmadığı sürece duruyorlar canım sancı skıntı tek ilaçlarını düzenli kullanıyorsundr skıntı çıkmaz insallah bi de vajinal mi bakılıyo inan karından ve vajinal çok fark ediyo risk gçrmediği sürece karından bakıldı risk görünce vajinal bakıldı.
flammingo iremsenpli11 perşembe günü 32 bitiyor inşallah .bebeğim ızun zamandır başı yukarı ayaklar aşagı pozisyonda
iremsenpli11 Nuraysss vajinal baktı doktorum birde acikligima baktı işte şu an için 15mm acikligim yok umarım bu şekilde 36-37leri görürüm
flammingo iremsenpli11 benım bebeğim o kadar aşagıdaki sürekli dikişlere tekme atıyor ,geriliyor kasılıyor .canım son günlerde çok ynaıyor .ama korkmayın yatıp diblendıgınız sürece dikiş Allahın izniyle çok koruyucu .Yeterki ayakta kalarak baskıyı artırmayın
Babytwo2 gkcbrn 13 te oldum ilk hfta biraz dikkat ettim sonra hep ayaktaydım günlük hayatıma devam ettim 35+1 im şuan İlk zamanlar hiç geçmiyor hep aynı haftalardayım gibi gelse de 30 dan sonra resmen akıyor zaman