gkcbrn şuan nst odasından yazıyorum kızlar. 38+2 deyim. 14 haftalikken planlı serklaj oldum. Geçen hafta dikislerim alındı. Ve şimdi de gelmiyor. Gebelik şekerim de var dr şekerden dolayı Yatış verip suni sancıyla başlarız dedi. 1 kaybım var. 36 haftalık içimde zor tuttuğum sağlıklı kızım var. Ama bu çıkmıyor. İçinizi rahat tutun. Ve sürekli konuşun bebislerinizle. İnanın dinliyorlar. Rabbım herkese yardım etsin