EmelBG ada1180 Tercih tatlım ekonomik durumun varsa alırsın seviyorsan model olarak alırsın .Ben şahsen hiç tercih etmedim Oysho ile Pentiden aldım takım düğmeli sabahlıklı terlik vs .600 lira verdim iki takıma mesela 🎊
Anneyimm ada1180 guzel modeller var gordum bende ama.bana olmuyor yani söyle ben tesetturluym iygn fiyatta olanrda bana gore yok hep kisa boydan yada killaro kisa uzun sordum 150 tl fiyati var dedi 😏
ada1180 Anneyimm bnde kapalıyım cnm bulabildim uzun kollu uzun sabahlıklı aldım gecelik uzun yoktu ama ben zaten pijama tercih ettiğim için zorlanmadım gelen sabaklık boyu uzundu L beden söyledim birde salaş oldu iyi oldu yani hat fln belli etmiyor