ada1180 ahh canim ahhh malesef ole 700 e fiyat verenler var herkes firsatci olmus , almak zorundasin die giydiriyorlar insanlara bende bir kac zamandir beri bakiyorum fiyatlara indirim vs de yakalayamadim daha, ilk gebeligim tecrube sahinide degilim ama bole giderse herhangi bir pijama takimi alacam galiba .. dedigin gibi fiyatlar cok yuksek hele ki su zamanda daha bebegin bir suru masrafi olacak o yzden cokta lohusa adi altinda takilamya gerek yok bence parssi olan icik sikinti yok zaten 😁